lördag 27 september 2008

Dreamstate

Jag är så omtänksam. Faktiskt. Inatt vaknade jag innan 4 och kunde inte somna om. Gick ut med Tinkie, lade mig och läste lite kemi, och sen.. sen väckte jag Dani (som sovit sen 21) och sa till honom att gå på toaletten och kissa, så han kunde sova länge imorgon utan att vakna av kissnödighet. Japp, sån är jag, helt lovely!

Idag har vi pysslar, städat, varit ute hos Danis föräldrar och ätit kyckling och såklart tårta. Sen har vi även smygkollat på en lägenhet. Kunde inte hålla mig ikväll så vi har varit dit en gång till och spanat, och kom precis hem. Det är ett stort kliv.. hela 2 hus bort, men en 2a istället för en 3a. Längre ner i byggnaden (inte lika många trappor att gå varenda dag), närmare till tvättstugan, parkeringsplats etc :p Skulle vara helt sjukt skönt att kunna vara för oss själva. Menmen.. lägenheten är inte ens till salu (atm) och hela stället behöver renoveras.. MEN DRÖMMA KAN JAG IAF. Har tom kollat på kök och allt! ;p

Åh vad jag hoppas att det blir nåt av det lite längre fram.. bor ju jävligt bra till annars..

Fan va het jag är i nya barret förresten. i like!

Nu ska jag fixa lite och sen är det CSI.

püss

1 kommentar:

Anonym sa...

Bra initiativ bloggar är roligt =)