fredag 26 september 2008

Revolutionary but gangsta

Hoppsan jag hamnade visst i malmö ändå.
Fick tag på en sjukt billig biljett (tack tradera) till malmö igår eftermiddag så jag bestämde mig för att gå på immortal techniquespelningen i lund. HERREJÄVLAR säger jag bara, på grov göteborska, precis som jag vill ha hiphop. argt och politiskt.
synd bara att typ 90% av publiken bestod av MTVhiphopare som inte bryr sig ett skit om politik, men som i fyllan skriker REVOLUTION för fulla halsar och tycker att dom är jäfligt revolutionära. My ass.
jaja. Gött att vara i malmö men trist att P jobbar nästan alla dom här dagarna, och jag är ganska lost utan honom.

OCH som respons till boobies test nedanför (och snälla, inga mer sånna listor) jag är, har alltid varit, och kommer alltid vara mer badgirl än dig.

and for the record, love sucks.

1 kommentar:

Anonym sa...

ASSÅ grejjen var att den skulle "cuttas av" du vet efter första frågan så man måste klicka för att hela ska synas, för det är så störigt att det tar sååån plats.. men DET FUNKA inte.. sitter och försöker hitta nåt annat sätt att få den att cuttas av. jävla pissida det här är!!!