torsdag 25 september 2008

aj tink its fony you cant ouka moped

Jag har fått för mig att Micha är ute på äventyr idag. Hon verkar ha svårt för att bestämma vilket av alla alternativ hon har för dagen. Själv sitter man här som en vanlig dödlig. Och väntar. Väntar på tvättstugan av alla jävla saker. Har tvättstuga 15 -19 och jag ljuger inte när jag säger att det är det mest spännande som händer idag. Oj nej förlåt, glömde att jag ska göra en soppa och varma baguetter med kycklingfyllning till middag senare. Det blir nog kanonroligt.

Jag har pluggat kemi idag. Det är så tröttsamt. Det är inte så svårt allt egentligen, bara så otroligt tråkigt så jag börjar gäspa bara jag tänker på det. Har badat Billie också, och jag hatar det. Mest för han får krusig päls och det ger mig obehagliga flashbacks.

Imorgon när Daniel kommer hem ska jag i alla fall överraska med en ny hårfärg och frippa. Fast egentligen ska jag bara toppa och tona det brunt igen.. smygblond är inte min grej har jag kommit på. Sen imorgon ska vi till hans föräldrar och äta middag och princesstårta. Resterande helg kommer nog bestå av ta hand om Daniel som har varit sjuk hela veckan men jobbat på som fan ändå. VABande och VAFande, släng er i väggen, alla vet ju att VAMande är det mest krävande.

Jag blir så irriterad när folk säger sånt här (ja det är citat);
"Förut tyckte jag att det var onaturligt att bajsa"
"Det känns så onaturligt nu när jag tagit ur mitt löshår"
Man undrar ju hur hårt de har slagit huvudet.

Inga kommentarer: