måndag 29 september 2008

Öppna såhär: Öppna locket.

klockan var 13:37 när jag började. det betyder att jag är bäst.

Idag har jag hunnit med följande:
  • Sovmorgon.
  • Kollat på miljoner diskmaskiner, kyl/frysar och spisar.
  • Varit ut med Binkie.
  • Gått med sopor.
  • Diskat.
  • Duschat och torkat håret i 30 min (har hört att man kan få svamp i hårbotten om det inte torkar ordentligt, och det är vanligt om man har tjockt hår)
  • Ringt Telgeakuten, så dom ska ringa upp 15.50.
  • Varit till komvux för att fixa till prövning i kemi.
  • Handlat grönt te, 85%ig choklad + laktosfria yoghurtshotar.
  • Mailat Uppsala Universitet om att jag behöver intyg från labbar (jag ringde först men inget svar)
Detta ska jag mer göra idag:
  • Diska.
  • Kolla på CSI.
  • Städa garderoben.
  • Fixa i ordning det som ska tvättas imorgon.
  • Betala räkningar!
FETT KUL. Ska hugga in på disken nu iaf. Det är faktiskt inte så mycket, mest tekoppar och tårtfat.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är om man sover med blött hår man riskerar svamp, det har i alla fall Blondinbella sagt!

Anonym sa...

det är väl när man har blött överhuvudtaget som man kan få svamp.. duuuh