måndag 29 september 2008

till barrikaderna under svarta fanor..

M sa en sån rolig grej när vi var på väg ner till bussen idag så jag måste bara citera det här.
Vi skulle ta bussen ner nu på kvällen för att handla lite och M har precis tagit med sig en burk starköl och jag gnäller på honom för det och säger att man inte får dricka öl på bussen och M tycker att jag är löjlig som viker mig för "auktoriteter", och börjar spela upp ett scenario, (jag citerar).
M- "ammen det är som när du kommer stå där på barrikaden (referens till A-S) och så kommer en polis och bah "GÅ NER DÄRIFRÅN!" och du bah "ok felååt"
Haha, lite svårt att återberätta det här men det var sjukt kul och så jävla träffande.

Idag har jag varit helt sjukt trött hela dagen, och jag somnade nästan på vilan idag, vilket gjorde att jag blev ÄNNU tröttare, och bangade därför träningen idag.
Imorgon ska jag få vikariera hela dagen ($$$), det blir nice.(praktiserar på en förskola i vanliga fall)
Kom hem, blev serverad grymt god mat, och bakade nu en äppelpaj på kvällen, men alla har typ somnat så jag fick äta den alldeles själv. trist.

3 kommentarer:

Anna Jonsson sa...

Heeej Isabell! Ingen aning om vaqrt det kan finnas hundskor.. iaf så pass små, men om du hittar så får du gärna säga till! när kommer ni upp nästa gång??

Anonym sa...

Amen du kan ju inte börja med att kalla honom M och sen helt plötsligt röja identiteten och skriva ut hela Martin! :O (funkar bättre på msn, som vi blondiner brukar använda).

Anonym sa...

fan det märkte jag inte att jag skrev. darn.